onsdag 20 oktober 2010

Swing it


Burrrrr, så skönt att få vara inne i värmen. Igår var vi med svärmor på IKEA, Julia fastnade vid barnavdelningen ganska länge.Vi fikade och tittade på saker. Plånboken är väldigt tunn så det blev endast en pall till Julia som ska stå i badrummet.
Idag har vi varit och hälsat på hos Gustav och Josse. Det var längesen vi träffades så vi hade mycket att ta igen. Som tur är så ska vi dit imorgon också!


 
Julia ville inte slita sig ifrån den här roliga mysgungan på IKEA

Våran braskamin har kommit och är nu installerad. Längtar så efter att få elda i den. Nu väntar vi bara på att få provtrycka den.

 
det här hålet har vi haft i vardagsrummet ett par veckor nu



nu är den på plats

Allt är inte klart än, murstocken ska målas och en tätningsring ska på, men det går framåt. När man har hus finns det projekt hela tiden. Vi hinner knappt avsluta förrän det är dags med nästa.

Åsa


2 kommentarer:

  1. Åååh vilken fin kamin Åsa:-)!
    En sak till förresten men nu till dig Therese idag kom NS jackorna in äntligen!!
    Jag har lagt undan en till dig i stlk 86 om du fortfarande vill ha en:-) annars kan du bara skicka mig ett meddelande så hänger jag ut den!

    Kram på er fina tjejer! // blondinmaman...

    SvaraRadera
  2. Gud vilken söt bild på Julia !

    Hej Åsa, jag har ändrat min blogg adress men jag har Frågestund nu: http://jjohannabaath.devote.se
    Vi hörs ! :)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥