fredag 8 oktober 2010

  8 oktober 008

Tessis på väg till jobbet i morse…..

8 oktober 015

 

Tjohooo fredag!

Vad härligt det är med fredagar när man känner att man haft en bra jobbvecka och man har hela underbara helgen framför sig! Har varit fullt upp så jag har varit lite frånvarande här. Har också en envis förkylning så kvällarna då jag inte varit upptagen med annat har jag suttit med sockorna på i soffan och myst under min filt. Träningen går ju alldeles åt pipsvängen när det finns en liten skrutt med nya bacillusker här hemma :)

Som jag längtar efter Hugo på dagarna och jag är så oerhört tacksam för min lilla goa unge!

Nu blir det förstås fredagsmys framför Idol. Håller precis på att slänga ihop lite tapas. Bra fredagsmat! Mums!

Innan mys i soffan ska jag nog fixa och pyssla lite här hemma. Man vill ju mysa till det lite såhär på hösten. Sen ska jag tända massa ljus och bara njuta av att HELGEN ÄR HÄR!

Önskar dig den BÄSTA fredagskvällen rara bloggis!

8 oktober 005

1 kommentar:

  1. Snygging där... jag hoppas verkligen för din killes skull att du inte har allt för många manliga kollegor för då får han allt se upp *fniss*!

    Tack för den fina kommentaren på bloggen=)

    Trevlig helg! Kramar Sofia

    Ps de svarta jackorna NS jackorna kommer in nästa vecka igen om det fortfarande är intressant(det blev så tokigt att det kom in så få stlkar första leveransen)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥