lördag 2 oktober 2010

Rosa månad

 LiselotteWatkins_sj_lvportr_tt_beskuren305

God morgon lördag!

Nu har den rosa månaden börjat. Bidra till kampen mot bröstcancer genom att köpa rosa varor från Cancerfondens samarbetspartners under oktober. Rosa bandet är i år designat av Liselotte Watkins som är en av Sveriges mest uppskattade modeillustratörer. Alla bidrag räknas ju, stora som små, så var med du också! Det ska jag vara!

JobbTess

Casual friday

Här var jag lite nyvaken igår på väg till jobbet från bästa mamma & pappa! Ibland hinner man bara inte med smink och hårfix :) Huvudsaken för mig på morgonen är att jag får i mig en god frukost, för jag är ju hungrig som en varg när jag vaknar!

Efter jobbet mötte jag upp Åsa för en träningsdejt. Perfekt start på den här helgen! Sen blev det Idolmys och jag var sådär skönt supertrött. Men det blev ändå en seeeen kväll.

Nu ska jag skynda mig här för snart drar vi iväg på lördagens utflykt! Ska bli skoj! Kalas väntar……ungefär 18 mil bort……så nu ska jag köra brumbrumbil som det heter för Hugo Bus!

Önskar dig en STRÅLANDE härlig oktoberlördag!

♥♥♥

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥