onsdag 27 oktober 2010

höstmys

Ett fårskinn i solstolen gör den mer höstig :)

Hej rara!

Ja, en grå dag som denna får man höstmysa lite tycker jag! Tända ljus, spela soft musik och gosa under en filt. Läget är fortfarande krassligt för min del, men jag jobbar på ändå. Läkaren sa att hostan kan jag få ha i två månader…….hmmmm….då blir man positiv :)

Nej, nu hoppas jag bli kry snarast så att jag kan komma igång med ett lite mer aktivt liv än nu. Blir snart galen faktiskt. Finns nog inte en muskel kvar på den här kroppen…… Eller jo, magmusklerna får sig ordentlig träning av allt hostande så man får försöka se ljusglimtarna, ha, ha!

Nu ska jag ladda kroppen med en massa vitaminer så att den blir glad igen!

vitaminer

Hoppas att du bloggis är pigg och mår bra!

Önskar dig en FIN höstkväll!

♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Krya på dig!!

    Har ni anmält er till årets "Mammablogg gala" som kommer gå av stapeln i Sthlm lördagen den 7:e maj? Info finns på mammagala.se och på Facebook om ni söker på Mammablogg galan 2011.

    Jag anmälde mig tidigare idag och förhoppningsvis finns det biljetter kvar!

    Ha en fin kväll! Kraam

    SvaraRadera
  2. Önskar er en fin kväll(en kväll senare dock)!
    Krya på dig Therese!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥