söndag 10 oktober 2010

9 oktober 042

God morgon sköna söndag!

Vilka underbara höstfärger det är ute nu! Vi får passa på att ta in alla färger i minnet innan alla löv ramlar av och det mesta blir novembergrått.

Lördagen blev en precis så bra hemma-fixar-dag som jag tänkt mig. Dock vaknade Hugo FYRA (!) och var hungrig så det var bara att pallra sig upp….hmmmm….som tur var sov jag lite middag med honom sen så det blev en pigg dag ändå! Pysslade och grejade med lite av varje. Bland annat blev det ommöblering i sovrummet och jag är nöjd. Nu skulle jag bara vilja ha en ny stor skön säng att ställa in där…..

Kvällen ägnades åt lite fotofix och ett glas rött framför PS. I love You. Perfekt tjejmys! Pappan såg vi inte till för det var jobb och festligheter som gällde för honom.

Vi han med en massa bus och spring bland löven också. Hugo var överlycklig!

9 oktober 034

9 oktober 064

Tror att krattan måste fram….. :)

Det var längesen jag kände ett sånt här lugn som jag gör den här helgen. Jag behövde verkligen det!

Nu ska vi dra iväg och bada!

Hoppas att ni har en SKÖN helg fina ni!

♥♥♥

/Therese

2 kommentarer:

  1. Gud vilket fint hus. Bor du i det? Ser så härligt ut

    SvaraRadera
  2. Hej Jennifer!

    Ja, det är baksidan av huset där jag bor som syns bakom träden!

    Ha det gott och tack för din kommentar!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥