lördag 16 oktober 2010

Underbar höstlördag!

Kamera 16 oktober 006

Hej våra fina bloggisar!

Har ni en BRA lördag? Jag har det hur bra som helst. Sitter och dricker vin, lyssnar på John Mayer på Spotify och njuter av helgen! Tog en tur på stan och såg dessa bedårande söta saker som gärna skulle få flytta hem till oss och lilla Hugo :) Ett par HUNTER till mamman skulle ju inte heller vara helt fel…

Jag är alldeles FULL av höstinspiration nu och vill fixa så mycket här hemma. Det kliar i fingrarna! Plånboken gillar nog inte alla mina planer dock… :)

Som ni ser har det hänt lite i utseendet i bloggen, men ni känner ju igen er såklart. Vi får ju inte tappa vårt prickiga svart-vita signum :) Jag håller på och trixar lite och än är jag inte helt nöjd. det strular en del med typsnitt och annat, men det ska nog ordna upp sig!

Jag fortsätter att hosta och kraxa men hoppas på att vinet ska hjälpa. det är väl värt ett försök i alla fall? ;)

Köpte lite fint till farstubron (som min jämtska mamma säger :) så jag ska visa er sen hur jag höstpiffat! Man blir ju så inspirerad när man ser sånt här:

Kamera 16 oktober 007

Ha nu en riktigt SKÖN fortsättning på denna lördagskväll!

KRAM

♥♥♥

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥