måndag 25 oktober 2010

Ge mig höstglöd!

Testund

Tjohoo FINA ni!

Jag sitter här och försöker pigga upp mig med ett thé som heter “Höstglöd” och ett gäng pepparkakor. Jag kan säga att jag är rejält trött på den här hostan och förkylningen som har suttit i lite vääääl länge nu! Kan nog vara läge för ett besök hos doktorn. Hostmedicinen hjälper inte ett dugg…. :(

Känner mig bara blek, otränad och bara allmänt risig. Skulle behöva en rejäl uppfräschning med frisörbesök, ansiktbehandling, lite nya höstkläder och TRÄNING! Massor av träning är precis vad jag behöver just nu för att få tillbaka min vanliga energi och känna mig på topp. Men så kan jag inte. Jag blir GALEN! Jag känner mig bara fluffplufsig och kräks på att ta det lugnt. Det är inte jag.

Men i helgen har jag verkligen försökt ta det lugnt för att friskna till. Jag fick stränga order av Åsa att inte göra något, så efter middagsbesöket i fredags (som stannade läääänge) så jag jag mest softat resten av helgen. Har fått en konstig yrsel också så det var bara att ligga så stilla det nu gick med en bus-sugen liten kille…. ;)

Nu sitter jag dessutom och saknar ihjäl mig efter Hugo för han är ute på tripp med pappan.

Kan någon pigga upp mig?

(Förresten, jag vet, Montazaaaaami kommer definitivt att pigga upp mig ikväll! ÄNTLIGEN är hollywoodfruarna tillbaka! Missa inte!)

Kram Therese

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Halloj. Jag hoppas så att du mår så bra att ni kan komma i helgen. Var så länge sedan nu. Varma krya på dig kramar från Mikaela

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥