söndag 17 oktober 2010

Härliga helg



mysig promis i stadsparken

 
Julia mitt i ett fall

Vad fint du har gjort på farstubron Therese, nu kan du komma och piffa upp mitt hem!

Vi har precis kommit hem från ett födelsedagskalas. Det är min brors fru som fyller år. Så nu är man väldigt mätt och belåten. I helgen har vi mest varit ute. Stadsparken har fått några besök, det är Julias nya favoritställe. I fredags blev det så kallt efter ett par timmars lek så vi var tvugna att gå till wadköping och fika så att jag fick värma mig. I lördags var vi inne i den fina affären Kids på stallbacken. Morfarn köpte en mössa och halskrage till Julia från Geggamoja.

Nu har vi satt oss tillrätta i soffan och ska titta på Rallybrudar, så länge man orkar.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥