söndag 17 oktober 2010

Sköna söndag!

16 oktober 040

Jag och min älskade katt igår! Djur ger ro!

God morgon söndag!

Hoppas att du sovit gott och är redo för en mysig söndag! Har en så BRA helg med min kära familj för det är precis vad jag behöver nu. Jobb och annat tar energi och jag planerar alltid in alldeles för mycket så jag vet att helger som den här är bra för mig!

16 oktober 022

Lillskrutt tycker mamma behöver tofflor….

Nu ska vi dra iväg och bada med Hugo och sen blir det smarrig brunch och lite trädgårdsfix kanske? Vi får se vad dagen leder till…

16 oktober 028

Hugo behövde visst tofflorna bättre…. :)

Hoppas att du har skojiga planer för denna söndag! Nu laddar vi för en ny härlig höstvecka!

♥♥♥

/Therese

1 kommentar:

  1. Vad fint du har höstpiffat:)

    Översta bilden på dig kunde har varit hämtad ur ett modemagasin, hur fint som helst:)

    Vilken härlig katt ni har. En kompis hade en sådan lurvig kisse förut och den var hur mysig som helst.

    Hoppas att ni får en bra vecka. Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥