torsdag 28 oktober 2010

PLAZA

Hallå i kvällen!

Det här är mitt kvällsnöje just nu! Lite härlig inredningsinspiration. Det finns någon här hemma som kanske inte tycker att jag ska läsa fler av dessa tidningar. Han tycker att jag är en tillräcklig idéspruta ändå för tillfället :) Men visst är det så att när hösten kommer så vill man ändra om hemma och man är full av ny inspiration?! Så funkar i alla fall jag. På gott och ont. Det kostar ju en hel del tid och pengar, men uj så FINT det kan bli!

Det finns mycket fina sovrumsidéer i tidningen. Ett av rummen här hemma som jag gärna skulle vilja pyssla lite i….

Den här kakelugnen pryder vårt sovrum så kanske blått och vitt vore ett fint tema precis som på omslaget?! En riktig prinsessan-på-ärten-säng vore ju inte helt fel!

kakelugn

Nu ska jag fortsätta inspireras och så gluttar jag på rosa-bandet-galan också. Pappan är iväg på tripp över natten, men jag får nattsällskap ändå som tur är……! Man måste ordna sånt när man är lite mörkrädd som jag :)

Ta hand om er kära bloggisar och ladda för en härlig helg i med en god natts sömn!

♥♥♥

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥