torsdag 14 oktober 2010

ved

Sköna hem

Hej söta!

Åh, nej, jag kom just på att jag missat “Hellenius hörna” som jag tänkt kika på idag. Jag var så inne i mitt inredningssurfande så jag glömde allt annat. Men oj, så inspirerad man blir! Kolla bara den här coola vedhyllan som ett par designat och gjort själva. Jag jobbar ju inom fjärrvärmebranschen så genast började jag fundera på om jag kunde fixa någon bit mantelrör att göra något liknande :). Nog för att jag har en förmåga att ta med jobbet hem, men riktigt långt ska jag nog INTE gå, ha, ha!

Känner mig fortfarande inte alls på topp. Ignorerade det tidigare idag och bokade ett träningspass (jag längtar ju så!), men insåg sen att det bara var att boka av för jag hostar och känner mig helsliten. Vilken TUR att det är fredag imorgon då så att jag kan ladda om lite i helgen! NÄR ska jag få träna igen?! Jag mår ju så mycket bättre då…..

Men nu är det bums i säng för lite (massor) av sömn behöver jag!

SOV GOTT! 

♥♥♥

Therese

3 kommentarer:

  1. Nej men, ny bloggdesign? Fint, fint! =)

    Hoppas allt är bra med er fyra!? En liten fråga såhär på lördagsmorgonen! Har för mig att jag har sett Hugo på en sån där fin plåtbil som brukar finnas i svart eller grått. Det är mycket funderande kring julklappar och födelsedagspresenter just nu och jag skulle jättegärna vilja att Philip fick just en bil MEN frågan är om den gör märken på skåpluckor, lister o.s.v? Har han tyckt om sin bil?

    Det är en klassisk Bobby Car eller en plåtis som vi velar kring och den ena variatnen är ju betydligt coolare och snyggare i mina ögon ;)

    Kraam kraam

    SvaraRadera
  2. Hej rara Katta!
    Ja, bloggdesignen är INTE klar, men jag håller på och pysslar lite för att få in bättre bilder.

    Polisbilen som Hugo har är urfin och vi har inte fått några märken, fast han har inte kört in i så mycket heller, men jag tror inte att det blir så mycket värre än en Bobby Car.
    Allt som kan ta emot är dessutom i plast, så de har tänkt till där!
    Jag tror däremot att det är lättare för dem att åka på en Bobby Car, men de andra kan de ju ha längre känns det som!
    Så jag röstar på en plåtis! :) Hugo har gillat sin jättemycket, framför allt nu när han är lite större.

    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen, sökte på ordet vedförvaring och hamnade här. Innan jag letar vidare, vill jag bara tipsa om mitt inlägg här där du kan läsa mer om formgivaren bakom den runda vedhållaren. Ha en bra helg, Lisbeth

    http://wabisabi-style.blogspot.com/2011/11/lundberg-design-beautiful-work-in-wood.html

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥