söndag 3 oktober 2010

Söndagsmys

simba

God kväll rara bloggisar!

Ja, både katten och jag myser i soffan nu efter en bra helg! Det känns som att jag levt på kakor och annat gottis den här helgen så det var skönt att komma iväg och träna lite ikväll. Jag hade ju laddat med socker i mängder så jag hade hur mycket energi som helst :)

Kalasande blev det hela lördagen och idag har vi badat med Hugo, fixat lite vid sommarstället, käkat brorsans urgoda äppelkaka och en hel del annat! Nu sitter jag alltså och laddar för en ny arbetsvecka och imorgon blir det en låååång dag. Efter jobbet blir det middag med kunder så jag kommer nog hem sent…

Nästa helg SKA inget bokas in! Vi har en förmåga att fara och flänga och alltid ha fullbokat med saker, men nu känner jag verkligen att det skulle behövas fixas här hemma och framför allt ta det lite lugnt (säger den mest rastlösa tjejen ever ;). Jag får nästan lite ont i magen av att vi alltid ska boka upp oss på saker. Vill kunna vara mycket mer spontan! Det är ju hur kul som helst att träffa folk och hitta på skojiga saker. Det vill jag ju ALLTD göra, men ibland kan det bli lite mycket boka-in-i-kalender-saker. Skönt att bara göra det man känner för någon gång. Men det är ju så det är för de flesta. Allt måste bokas in för att man ska få ihop sitt pusslande…..känner ni igen det??

Nu blir det en kopp thé och ett tjockt härligt inredningsmagasin. DET är i alla fall avkoppling!

Ha en skön söndagskväll!

♥♥♥

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥