torsdag 31 mars 2011

Nova Star

nova star

God kväll FINA!

Ja, här hänger ännu en ny fin Nova Star-tröja som mormorn köpt till Hugo! Lite bortskämd är han nog allt. Men framför allt med kärlek! :)

nova2

Vårfräscht med ränder och så gillar jag när det är tryck bak också som på den här.

nova star bak

Tänk vad många kort man kan ta bara på en tröja, ha, ha! Ler

nova bak

Men en fin tavla kom ju med också ;)

Snön vräker ner och jag har tänt massor av ljus för att göra lite mysigt. Hade tänkt träna eftersom det bara blivit ett pass denna vecka, men pappan bara jobbar och jobbar ikväll…

Så jag tror att jag gör mig en kopp te och kryper ner i soffan. Det är ju rätt okej det också…

Ha en FIN kväll!

♥♥♥

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥