onsdag 16 mars 2011

Hugo Star

Hugo Star

Hej sötisar!

Som ni kanske märkt så ÄLSKAR jag Nova Stars kläder till småkids! Hittade denna fina, tuffa vårjacka och även en mössa på Våra Små och kunde förstås inte motstå dem! Jackan är lite stor till Hugo än, men de växer ju så snabbt!

jacka

Visst är den FIN?! Kul med färg till våren efter vinterns svarta Nova Star-jacka.

nova star

Ikväll är jag helt tömd på energi efter en krävande (men BRA) dag så nu ska jag bara slappa framför något lättsamt TV-program. Ser inte ofta på TV längre för jag har inte riktigt ro i kroppen till det just nu…. Men ikväll ska jag koppla av och försöka att inte fundera så mycket på saker och ting…

Yes, såg just att Grey's Anatomy har säsongsstart ikväll. Det får det bli!

Ta hand om er raringar!

♥♥♥

Kram Tessis

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg jacka till prinsen,
    lika bra att köpa lite större för det växer ju gaaalet fort.

    Hoppas du har bättre med energi i dag,
    önskar dig med familj en mysig & skön helg

    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken liten snygging!!

    Fick hem NS-jackan till Philip i tron om att den var blå men den var ju galet turkos i verkligheten så den fick åka tillbaka. Tänkte faktiskt på att den skulle passa som handen i handsken på Hugo för han är ju turkos! =)

    Ha en riktigt fin helg Blondettysar!

    Kraam kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥