söndag 27 mars 2011

Hero of the month

Hej alla snygga!

Jag och Therese har precis avslutat våran helg med ett fartfyllt bodycombat pass, så nu är man full av energi.

Idag blev det en väldigt ovanlig morgon. Killarna hade boys out igår och vi tjejer mös på soffan.  A (Therese andra hälft) gästade våran soffa inatt. Imorse vaknade jag och Julia av ett förskräckligt oväsen, det lät som om massor av kråkor slogs.
Ja ja tänkte jag, det är säkert någon katt som stryker omkring och jagar upp dom. Helt plötsligt så lät det som om en kråka var inne i huset. Han som jag bor tillsammans med var delvis medvetslös så jag tassade upp själv och gläntade det dörren. Jo, visst hörde jag att det var en kråka inne i huset. Då kommer det BIG hero (alltså A) och undrar vad det är som står på. Vi öppnar toalettdörren och i utsugsventilen sitter en kråka fast. Den har alltså ramlat in genom skorstenen (fast vi har galler) The hero tar loss gallret, drar ut kråkan som tenderar att bara åka längre och längre ner i skorstenen. Men han räddar kråkan som fint flyger iväg från den öppna balkongdörren. Om A inte hade varit hos oss så har nog kråkan suttit kvar än!

YOU ARE THE HERO OF THE MONTH

Igår kom söta Gustav med en liten present till Julia


Finaste fårmössan som hon med stolthet har haft idag. Vi tillbringade eftermiddan med en barnteater men dom är nog lite små än. Det bästa var fikat och buset efteråt.

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan och njuta av söndagskvällen!
 
Kram kram

3 kommentarer:

  1. Gokväll tjejer!

    Låter som ni haft en bra helg=)
    Vad är bodyvombat? Låter som ngt nytt i mina öron...
    Nu går mitt kort på F&S ut på torsdag, får se vad det blir då... :)

    Sköt om er. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, ja, Åsa har bara råkat skriva fel. Body Combat ska det förstås vara!

    Kram Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag som trodde att det var ngn ny variant. Fast jag var rätt trött när jag läste så jag kanske borde ha tänkt lite extra...:)

    KRAAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥