söndag 6 mars 2011

Tre generationer

3 generationer

God kväll!

Ja, här går tre generationer på söndagspromenad i skogen. Hugo, morfarn & jag! Solens strålar ger verkligen ny energi. Till och med solglasögonen åkte på idag. Tänk att man snart kan gå i tunnare jacka och vårfina skor. Jag är inget fan av vinterkläder alls. Kofta är typ det värsta jag vet. Nej, ett linne och solens värme gör mig gott!

Ja, idag har vi spenderat mycket tid ute förstås och jag kom just hem från ett träningspass. En riktigt BRA söndag enligt mig!

Det bästa är att jag nu ska avsluta den i soffan med en skål glass framför Solsidan!

Sen är jag redo för en ny vecka, och ja, jag behöver verkligen ny energi till den….!

Önskar dig en FIN kväll och avslutning på helgen!

♥♥♥

Kram Tessis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥