fredag 25 mars 2011

Härliga fredag

Äntligen fredag och jag är ledig. Vi har börjat dagen med en mysig frukost och ska nu fortsätta med lite hushållssysslor innan vi beger oss till mormor och morfar. Vi har tänkt att leka lite i stadsparken. Julia har under morgonen tvingat in mig i sitt lilla prinsesstält, där vi ska låtsas sova. Hon har lite svårt att förstå varför inte jag vill lägga mig på den stora kudden hon har släpat in, jag får ju knappt plats sittandes.


välkommen in


Idag är det min och D årsdag. Han jobbar lääääänge. Så jag har tänkt överraska honom ikväll med lite tapenade, kex och jordgubbar när han kommer hem. Jag ska även försöka laga till en ny kycklinggryta. Jag fick med bestämd röst tala om att det var mycket bättre om jag packade upp matvarorna så att han inte skulle upptäcka godsakerna.


Hoppas du får en nice fredagskväll

1 kommentar:

  1. Hej!
    Grattis på er årsdag,hoppas ni får n mysig kväll och att ni får en underbar dag i solen.
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥