onsdag 23 mars 2011

HAPPY!

soffan

Hej raringarna!

Här skulle det behöva komma in lite vårfärger nu när vi går mot ljusare tider! Visst är det väl underbart? Vågar man säga att det är vår nu?!

Alltid när det blir vår vill jag förändra och har alltid en massa kreativa idéer i mitt huvud. Den här våren funderar jag också en hel del på hur jag vill att framtiden ska se ut karriärsmässigt, och jag grubblar och grubblar….

happy

Framför allt så är det viktigt att försöka fokusera på det som gör en HAPPY i livet för jag har verkligen så mycket att vara lycklig över!

Men det är bra att fundera ibland också och sätta upp mål för sig själv. Att sänka kraven kan också vara ett bra mål….

Det viktigaste är att man mår bra och att känslan i magen är rätt. Det är ofta den som stämmer, eller hur!?

soffan2

Nu ska jag krypa upp här i soffan för man får ju inte glömma bort att chilla lite ibland och ta hand om sig själv! Skönt att pusta ut lite efter jobb, bus, tvätt och ett UNDERBART pass schlagerspinning Ler.

Vad gör dig mest HAPPY just nu?

♥♥♥

Tess

3 kommentarer:

  1. Vad som gör mig HAPPY är andra goa bloggare som skriver så tänkvärda saker :)!

    KRAM på er söta Blondettysar och en härlig onsdagskväll önskar jag er!!

    KRAM

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  2. Herregud vilket snyggt soffbord, och KUDDARNA!! Tala genast om för mig var du hittat detta! =)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jamen TACK snälla Johanna!
    Soffbordet är köpt i Göteborg. Vet tyvärr inget märke på det. Kuddarna är från DAY HOME förutom den randiga längst till höger. Den är från Villa Collection och köpt på en liten butik i grannstaden Nora

    Trevlig Helg!
    ♥♥♥
    Kram Tess

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥