söndag 13 mars 2011

Helgen snart över….

pallflygel

God kväll raringarna!

Ja, men det är ju galet vad helgerna går snabbt! Har haft goa vänner här i helgen och det har blivit sena nätter och tidiga morgnar så jag vet inte om jag kan säga att jag är uppladdad för en ny jobbvecka direkt.  Vi passade på att fira småkidsen i efterskott också i fredags och Hugo fick bland annat den här fina pallen…

pall

…och en BLONDETTY-väska :).

troll

Blev superfina på hans rum!

väska

Här har helgen avslutats med söndagstraditionen träning och sen glass framför Solsidan :)

Har frossat lite väl mycket godsaker denna helg så jag måste försöka få i mig lite nyttigheter i veckan känner jag…

Nu blir det en skön dusch och sen bums i säng!

 

GOD NATT!

♥♥♥

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vart kommer den söta lilla väskan ifrån? Har sett många sådana men inte i vit/svart prickigt.

    Mvh Magda

    SvaraRadera
  2. Den är köpt på butiken "Våra små" i Örebro. Vet tyvärr inte vad det är för märke....

    /Tess

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥