lördag 5 mars 2011

Lördag!

grillning

Hello sweeties!

Härliga UNDERBARA lördag! Vilket väder vi haft idag! Vi fick gäster redan igår som stannat över natten. Hugos små kusiner har varit här och idag har vi haft utedag i snön med korvgrillning och allt. Mysigt!

Filippa&Jag

Hugos kusin & jag

På eftermiddagen bar det av till “Lek & Bus-landet” men då tog jag “ledigt” från vardagen och tog en tur på stan där jag träffade raringarna Åsa och Jenny! Har kikat i affärer och fikat med latte och världens största bit kladdkaka med grädde. Mmmmm!(när ska jag sluta vara en sån gottegris?!)!

Men, ni, nu är det väl ändå MELLO-kväll?! Det är det i alla fall här hemma! Vad tror ni, Love Generation-tjejerna kan gå vidare va? Jag tycker att Linda Pritchards röst är sjukt bra också! Just det, Shirley's Angels är ju med också. Tjejernas kväll ikväll!

Önskar dig en FINfin lördagkväll! See you!

♥♥♥

Kram Therese

1 kommentar:

  1. Vi har också haft Mello-kväll. Blev lite besviken att inte Love Generation gick vidare. Vilken party-höjare!

    Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥