tisdag 8 mars 2011

semlor

Hej FINA!

Ja men idag är det ju stora semmeldagen! Jag har just ätit…..en halv. Jag gillar inte ens semlor så jag gjorde det bara för att det var den dagen idag :) Har ni firat dagen med en semla?

Idag ska vi ju framför allt fira alla HÄRLIGA kvinnor! Tur att vi finns!

Hugo har just somnat så det blev inte så mycket tid över denna kväll så jag ska nog krypa ner och läsa lite tidningar snart. Min bästa avkoppling! Men först blir det nog lite varmt te i TV-soffan.

Inspirationen tryter lite här på bloggen just nu. Behöver nog lite pepp från er som kikar in här! Vore trevligt med en liten hälsning ;)

Hoppas du firar denna tisdag!

♥♥♥

Kram Thess

5 kommentarer:

  1. Åååå då kommer jag här på morgonkvisten och peppar er fantastiskt fabiga Blondettysar så att inte inspirationen behöver tryta:D!! Vilken tur att jag tittade in just idag :)!

    En härlig onsdag önskar jag er!

    KRAM

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  2. Hej Sötisar!
    Semlor är jättesmarrigt men jag lyckades motstå en igår, är på diet just nu:)

    Ha en toppendag o hoppas inspirationen hittar tillbaka!!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Usch vad dålig jag är som kikar in så ofta, men utan att lämna kommentar! Lovar att bli bättre!

    Har en önskan, massa inredningsinspiration från era hem!

    Ha en fin dag!

    Hej Hopp / Johanna

    SvaraRadera
  4. Pepp, pepp, pepp till fina Blondettytjejerna:)
    Som ni vet så är det alltid lika roligt att kika in här vilket jag gör dagligen även om jag är dålig på att lämna en kommentar. Ska skärpa mig:)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Raringar! Vi blir så himla GLADA över era fina kommentarer!

    Kraaaam på er!
    ♥♥♥

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥