onsdag 30 mars 2011

PEACE and HAPPINESS

Hugo dammsuger

Tjingeling!

Åh, SOLEN har verkligen strålat idag! Igår när det kom snö var mina vårkänslor helt borta men nu börjar de komma smygandes igen! Jag mår SÅ mycket bättre när jag får lite solsken på nosen. Det gör gott för humöret!

Det här är min lilla hjälpreda här hemma som är inne i en kan-allt-själv-period Ler. Men det är ju bra när han hjälper oss att städa, ha, ha! Ny tröja från Nova Star som alltid gör så tuffa kläder till coola små kids.

hjälpredan

Hugo är inte helt kry men humöret är på topp. Han har fått en liten förkylning bara så det är ingen fara. Går nog över snart.

Har inte hunnit med bloggen på ett par dagar nu för det har varit fullt upp med kalasande, jobb och lite annat! Träningen har inte hunnits med så ikväll ska jag försöka komma iväg på ett pass. Jag behöver verkligen inte tvinga mig iväg för jag LÄNGTAR till varje träningstillfälle, speciellt när Åsa är med! Blir ju inte lika ofta nu när vi har småtrollen, men desto hårdare kör vi när vi väl är där. Vi är inga sitta-och-prata-med-1-kiloshantlar-tjejer ;) Fast det är ett väldigt trevligt sätt att umgås på ändå!

(Update: Alltså, inte prata med hantlarna utan med varandra med små hantlar i händerna Ler)

Ta hand om er raringar!

♥♥♥

Kram Thess

4 kommentarer:

  1. Ja, visst är det härligt att våren är på väg! :-)

    Ha en bra kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Håller med:) Man mår så mycket bättre av solen och den ger energi:):)Hoppas att godingen kryar på sig snart.Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Tänk om mina ungar ändå blev så glada när det ska städas :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hoppas lilla H blir frisk snabbt, undrar om du
    fick med dig en liten förkylningsbacill när du var här månne??..
    Ja min förkylning sitter i och nu har även R
    gjort mig o F sällskap i snörvelträsket.

    Hoppas du får en fin torsdag vännen
    Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥