fredag 25 mars 2011

Vuxenkväll

 Nu sitter jag och väntar på att D ska komma ner efter att ha nattat Julis, vilket inte verkar vara helst lätt. Tyvärr så somnade hon på vägen hem ifrån mormor och morfar vi 18tiden!!!!! Så nu vill hon inte sova och vi som ska ha lite vuxen tid. D vart glatt överraskad när han kom hem, men Julia åt nog upp alla jordgubbarna. Vi har haft en jättemysig ledig dag tillsammans, Vi kom aldrig iväg till stadsparken. Julia fick leka med mormor och morfar i lekparken medans jag och Therse körde ett bodypump pass.

När jag gjorde hushållssysslor på förmiddan roade sig Julia med att leka på våran inglasade altan. Det är hennes bästa just nu


bäst är att kasta ner alla kuddarn ifrån soffan
hon börjar bli omöjlig att få med på bild

Nu hoppas jag att han kommer snart så vi får äta grytan, den verkar lite stark......annars somnar jag i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥