lördag 2 april 2011

Lavendel, bad & våfflor!

lavendel2

Hej på er raringarna!

Ja, men visst är det väl alldeles underbart att det är helg! Vi har varit och badat, bubblat och bastat med Hugo i flera timmar och det är underbart att se hur kul han tycker det är. Han blir som galen i vattnet! :) Sen har vi mumsat i oss en massa våfflor och bustrollet har just somnat efter en lyckad dag!

Så nu smyger jag runt här och tänder ljus och gör det lite mysigt inför en lugn lördagskväll. Kanske dags att frisera min underbart doftande lavendel, eller vad säger ni? :) Den börjar liksom spreta lite. Var tvungen att knäppa några pics på den i alla fall för jag tycker att den är fin!

lavendel

Har känt mig trött denna vecka så det blir skönt att ta en soft lördag. Känner att det behövs. Tror att det är lite SOL som saknas!

lavendel3

Önskar dig en ♥ FAB ♥ lördagskväll!

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. det låter som om ni hade en härlig lördag!:-) och olivträdet ser ut att må finfint!!

    ha det gott!

    kram sofia

    SvaraRadera
  2. Gokväll.

    Hoppas att ni har det bra.
    Jag var på n´Joy ikväll och provtränade (igen..haha). Jag var på Body Jam men kände sådär även inför gymmet som jag snabbkikade på. Vet inte vad det är som gör att det inte känns 100% samtidigt vill jag inte gå på F&S heller...
    Svårt det där. KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥