onsdag 6 april 2011

Jag vann hos Prinsessan!

kavaj

Jippie!

Hos denna goa, inspirerande, fina, kärleksfulla mamman i karriären så upptäckte jag just att jag vunnit denna kavaj i en tävling! Herregud så GLAD jag blev! Jag pratade just med min mamma och hon tyckte att vi bloggat dåligt senaste tiden och jag har verkligen inte hunnit med för det har varit fullt upp med allt möjligt och jag har känt mig helt slut. Så tog jag mig tid för bloggvärlden nu och hon gjorde verkligen min dag, Prinsessan! Tänk att man kan bli så uppåt av ytliga ting :)

Tack snälla Josefine!

♥♥♥

Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Vad roligt, stort GRATTIS!
    Jag har exakt den kavajen så den är ett bra val=)

    KRAAM

    SvaraRadera
  2. Hej igen,

    RPM är det spinning?
    Hur är löpband etc på n´Joy, fick känslan att de var lite dåliga?...

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Ja, RPM är ett förkoreograferat cykelpass från Les Mills!

    (Svarat på resten på din blogg Madeleine)

    Kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥