måndag 25 april 2011

GLAD PÅSK!

Påskgubbe2

Hej alla fina påskfirare!

Har varit en dålig bloggerska i helgen men det har varit fullt upp dessa härliga dagar! Det har ju varit helt underbart väder och jag har verkligen njutit av solen!

Här är vår goa lilla påskgubbe som är i en så rolig ålder nu! Han är så glad och nöjd med livet!

Påskgubbe

Han har åkt runt till släkt och vänner hela helgen så han har verkligen firat påsken ordentligt! 7 ställen tror jag han hunnit med :) Men han har hållit humöret uppe mest hela tiden fast det blivit en hel del mil i bil!

Påskgubben Hugo2

Som ni förstått av tidigare mobilblogginlägg så hade Åsa och jag en girls-night-out på påskafton. Mååånga drinkar och shots blev det :) Mammorna måste ju passa på, ha, ha!

Påskgubben Hugo

Vi har käkat mängder med påskmat och godis, flyttat åt brorsan, fixat massor här hemma och umgåtts med så många som vi tycker om! Det har verkligen varit en perfekt påskhelg!

Har inte hunnit med träningen ordentligt veckan som var, men ikväll avslutade jag påsken med ett grymt bra pass Body Combat! Jag var sååå laddad!

Så jag kan konstatera att PÅSKEN 2011 blev väldigt lyckad!

Önskar dig en fin fortsatt solig kväll!

♥♥♥

Kram Therese

1 kommentar:

  1. Åhhh vad söt han är lilla killen =) Ser lagom busig ut....

    Vad skoj med en utekväll, hamnade ni på Ritz?

    Jag har fortfarande inte bestämt mig om gym, lutar trots allt åt F&S igen...Tyckte att n´Joys löpband och maskiner verkade vara i dåligt skick...

    KRAAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥