tisdag 12 april 2011

hugo

Kolla kolla jag har tagit bort bygeln! Ler

Hej på er fina!

Ja, vår lilla (stora?) Hugo är stolt som tagit bort “bebisbygeln” från tripptrapp-stolen. Tänk vad fort han växer och så lååång han blivit! Det är en riktig liten busunge vi har här hemma med massor av humor! Så kul att se hans personlighet mer och mer och han skrattar så han kiknar när han skojar med sin mamma :)

Har haft en lite hektisk men BRA dag på jobbet! Fast att vi har haft en rätt låg stämning ett tag nu så får jag ändå så mycket positiv energi och bra feedback från mina goa kollegor och det är de som får mig att vilja gå till jobbet trots att det är rörigt med annat (nya chefer, nya rutiner, ny VD o.s.v.)

Extra glad blir jag när det är vår i luften och man slipper alla hemska vinterkläder och känner hur solen värmer. Man möter fler leenden och det känns som att alla skiner upp lite denna årstid. Allt känns lite lättare. Tänk att vi har hela långa sommaren framför oss nu. Den bästa tiden enligt mig!

Jag passar på att skicka massor av krya-på-er-kramar till lilla Julia och Åsa som har haft en tuff vecka. Inte lätt att börja på förskolan med alla nya bacillusker! Så hon är tillbaka här på bloggen när de mår lite bättre. Åsa, du är en superwoman! Tänker på er!

Nu ska jag krypa upp i soffan med en stor kopp grönt te och kolla in “Pluras kök”!

SOV GOTT!

aaa

/Tessis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥