torsdag 7 april 2011

Fyrkantiga ögon

mys2

God kväll raringar!

Nu har jag tänt ljus överallt och ska ta en lugn stund under en filt i soffan. Det är precis vad jag behöver för mina ögon är fyrkantiga snart. Har suttit framför datorn från morgonen till nu….! Mycket som händer nu och full fart på jobbet med utbildningar och nya dataprogram. Men jag trivs ju när jag får utvecklas och lära mig nytt, även om inte allt känns lite rörigt just nu. Så nu känner jag att det är rätt skönt att helgen närmar sig så att man får ladda om lite.

mys

Hoppas på en skön helg med härliga vänner och go familj, trädgårdsfix, träning, god mat och kanske lite vin! Det låter väl som okej planer för helgen!?

Men nu blir det en varm dusch och sen en bra bok i soffan! Glöm inte att ta hand om dig själv!

♥♥♥

Kram Thess

1 kommentar:

  1. Du Thess det låter som en mycket bra helg :-)

    Himla fin ljusbricka du har och många fina ting som står på.

    MÅNGA KRAMAR

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥