onsdag 6 april 2011

Neeeeej!

happiness,life,sad,temporary

Fick just mail av Prinsessan och kavajen kunde bara skickas till norsk adress! Så jag fick vara glad en stund i alla fall när jag trodde att jag vunnit :)

Men, ja, ja, det finns värre saker än att inte vinna en kavaj. Nu ska jag gå och gosa med de viktigaste i mitt liv för det är ju det som verkligen betyder något. Det är ju faktiskt det som gör mig mest lycklig (även om lite nya kläder piggar upp :).

Sov gott raringar!

♥♥♥

/Thess

4 kommentarer:

  1. Va??!! Verkar ju helknäppt. Hon är ju svensk, bloggar på svenska och majoriteten av hennes läsare är ju svenskar. varför kan hon inte skicka en kavaj över norska gränsen?

    Fattar inte! Då borde hon faktiskt skriva ut det i sin tävling.

    SvaraRadera
  2. Jag skrev det i tävlingen att endast de som bor i Norge kunde tävla i just denna tävling. Kram!

    SvaraRadera
  3. Det verkar ha varit en tävling för norska "bloggisar" som det stod längst ned, så antagligen var det norska Lindex som sponsrade..om dem finns där.

    Men lite konstigt att hon inte skrev ut det i början, och sen lät alla svenska bloggare svara och hoppas..

    SvaraRadera
  4. Ja, det vara jag som missat det helt enkelt!

    Ha det gott rara!

    Kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥