måndag 18 april 2011

Påskvecka!

lilla örebro mojito

God morgon nya vecka!

Har ni också njutit i solen denna underbara helg? Inser att lilla Hugo har lagt min kamerasladd någonstans där han tycker att den ska vara :) så inga bilder förutom på helgens drink blir det idag. Ja, för i lördags blev det restaurangbesök“Lilla Örebro” och de hade fantastiskt god mat, gott vin och goda drinkar!

Jag är på strålande humör för jag har längtat så efter denna årstid och helgen har varit så bra!

Förresten, det blev en ny (fast inte ny men….ja ni förstår) bil för mig i helgen! Ska inte ha kvar min tjänstebil längre så nu blev det en egen röd fin Volvo!

Påskvecka = kortvecka så nu ska jag sätta fart mot jobbet så att jag hinner med allt.

Hoppas att du får en FIN start på veckan!

♥♥♥

Kram Tessis

1 kommentar:

  1. Mojito, mums! ;) Visst är det härligt med vår, så mycket energi man får! Kram Mary

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥