torsdag 23 september 2010

IMG_5128

Tjohooo!

Tänk att det redan är freeeedag imorgon! Så här GLAD var jag i somras när Åsa och jag tog morgonprommis på semestern. Nu börjar sommaren kännas ganska långt borta och det känns verkligen att det är höstluft ute….

IMG_5121

Nyvaken och morgonrufsig

Åsa & jag strippade ju igår men det var faktiskt inte alls jobbigt, men riktigt skoj och man fick verkligen bjuda på sig själv med glimten i ögat! Jag hoppas & tror att ni bloggisar har liknande humor som mig, annars kan man ju tro att jag är helt knasig med tanke på förra inlägget :)

Åsa och jag hann ses massor igår som tur var och jag gjorde soppa och pannkakor till oss och småkidsen.

Idag hanns det inte med någon träning för jag måste ju hinna mysa med Hugo också efter jobbet!

Nu Idol, dusch och sen återkommer jag nog här en liten sväng…..

♥♥♥

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Hej i kvällen!
    Tänk att det redan är fredag imorgon, hoppas allt är bra. Sitter här i bloggarnas förtrollade värld o funderar på om jag oxå kanske skulle börja blogga??? hahaha!!! jag blogga... fast varför inte?? men då MÅSTE jag nog ha lite hjälp av dig tror jag. Får prata mer om det nästa gång vi ses, vilket blir snart hoppas jag.
    Har du fundrat nåt på om du ska in till stan på lördag? i så fall kanske vi kunde ses över en latte "UTAN" vaniljsnäcka.....
    Puss o kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Klart du ska börja blogga! Jag hjälper dig hur mycket du vill!
    Det är ju redan klart vad den ska heta: VANILJSNÄCKAN såklart! Ha, ha, ha! ;)
    Vet inte hur det blir lördag, men vi hörs. Vore mycket trevligt med en latte med dig!
    Kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥