onsdag 29 september 2010

Onsdag med Hugo Bus

Hallå Sweeties!

Idag har jag haft en föräldraledig dag och det är helt underbart att få ägna tid åt Hugo hela hela dagen. Underbart väder har det varit också! En av de saker jag verkligen saknar från mammaledigheten är att få vara ute så mycket och få så mycket gratismotion. Det kryper i min kropp när jag är på jobbet och bara sitter vid datorn en hel dag + att man inte hinner träna som tidigare…….men, men….jag tycker att jobbstart och allt det innebär ändå har gått bra och jag är verkligen så lycklig över att få längta hem till min lilla skrutt!

Här var vi på väg ut för en tur på stan och sen fika- och lekstund hos min vän Jenny och hennes små.

29 september 029 29 september 030

Hugo tror att han hoppar :) men han lyfter inte en cm från marken, ha, ha, sötnosen!

29 september 044

Mamman tyckte att Hugo skulle ha fina svarta höstkängor, det tyckte INTE han! Tofflor fick det bli. Snyggt :)

29 september 069

Pianot är favoriten hemma hos Jenny.

En alldeles perfekt onsdag med min Hugo och kära vänner!

Ha en FIN kväll!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥