torsdag 23 september 2010

IMG_5210

Hej igen rara!

Jag läste det här som Malin Wollin skrivit. Jag ler lite när jag läser, kanske lite igenkännande….

Hon skriver bland annat att när man som mamma kommer tillbaka till jobbet efter föräldraledigheten är som att gå på semester. Lite så är det nästan, för herregud vilket jobb alla fantastiska föräldrar gör!

Hon skriver: Att vara hemma med barn är ett zoo. Att vara på jobbet är en SPA-upplevelse.

Vet inte om jag riktigt håller med om det :) men idag har det nästan varit lite SPA på jobbet. Eller, ja, vi hade i alla fall en massör hos oss.

Det var tur att jag gick dit. Ingen massage blev det, utan en lång utredning om vad som är fel med min rygg. Min höft är tydligen helt låst, jag är överrörlig och gamla foglossningar ligger till grund till min onda rygg. Han bokade genast in mig till en expert på detta så nu hoppas jag verkligen få ordning på det här. Varför har jag inte gått iväg tidigare??

Ja, ja, nu får det snart bli sängen så att jag är piggelin till jobbet. Tror nog att det blir lite after work på fredagskvällen också….!

SOV GOTT!

♥♥♥

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥