onsdag 1 september 2010

Sista morgonen....



God morgon FINA!

Ja, nu sitter jag och njuter av sista morgonen av min föräldraledighet. Jag kan inte tro att det är sant!
Morgonen är helt magiskt fin och solen skiner och jag har fullt av olika känslor i mig.
Jag hatar avslut. Den här dagen känns som ett avslut och det är lite vemodigt.
Men imorgon börjar något nytt och då ska jag försöka vara på topp igen.

Lite senare ska jag iväg på ett läkarbesök och raraste Åsa ska vara barnvakt. Sen ska vi bara umgås och ha skoj idag. SOM jag kommer att sakna det sen.
Nej, nu måste jag ta tag i den här dagen och göra något BRA av den!

Ha en STRÅLANDE dag!
♥♥♥
 

1 kommentar:

  1. Det kommer gå toppen imorgon:)

    Tänk vad härligt när du kommer hem på eftermiddagen och får ge Hugo en stor KRAM:)

    Sov så gott.
    KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥