tisdag 7 september 2010


Hugo får jobba för födan hos mormor & morfar :)

Hej soooliga tisdag!

Idag ringde inte väckarklockan men som tur var så försov jag mig ändå inte. Var på jobbet 07.30 och det är ju okej! Har tänkt att börja så tidigt som möjligt annars så att man kommer hem till LillHugo så fort som möjligt. Ja, det är en riktig omställning att börja jobba, men snart är rutiner igång och kanske vänjer jag mig....
Det bästa är att komma hem efter en arbetsdag och mötas av ett stort leende från min lilla goa kille. Det värmer hjärtat! Jobbet funkar också bra, även om de första dagarna mest handlat om att komma igång, flytta till ett nytt kontorsrum och lite annat fix. Kul att träffa kollegorna också! Hoppas att det kommer att bli bra på jobbet, även om min (allas) roll är lite osäker för tillfället.

Nu är jag och hämtar Hugo hos mormorn & morfarn. Vi ska hem och mysa nu och för mig blir det nog Idolpremiären ikväll!

Ha en mysig tisdagskväll FINA ni!
♥♥♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥