måndag 20 september 2010

 

screws_black_3

Hej i kvällen!

Kändes så bra att åka hem efter jobbet idag och veta att jag bara skulle ha mystid med Hugo innan han skulle sova. Både jobb och träning avklarat. Skönt! Annars har jag en förmåga att ständigt flänga runt överallt hela tiden.

Nu sover kotten och jag sitter och äter lite kvällsmat med tända ljus. Eller ja, jag har nog ätit mest hela kvällen ;) Jag är ett riktigt matvrak och ständigt hungrig och när jag tränar måste jag fylla på ännu mer.

Mycket barnrumsinredningstankar (längsta ordet idag :) i mitt huvud just nu. Dessa coola överdimensionerade skruvarna skulle vara tuffa på Hugos rum tycker jag! Finns i svart eller vitt hos t.ex inredning etc.

Kram på er vänner!

OMMSCREWCOLLWHITE

♥♥♥

/Therese

1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥