onsdag 15 september 2010

Soffläge

 

soffa

Hej FINA, rara ni!

Ja, igår blev det soffläge för mig efter jobbet för minisjuklingen har nog smittat ner mig lite. Känns som att alla går runt och snörvlar just nu. Inte bra när man vill vara på topp på jobbet och kunna träna! Men jag får ta det lite lugnt så mår jag snart bra igen! Efter en kväll i soffan framför Idol, tänd brasa, goda smörgåsar och annat gott så känns det bättre redan idag.

Kom hem med en skön känsla från jobbet igår efter BRA möten och jag har dessutom världens bästa kollegor! Det är vikigt!

Så kul att ni fixar och donar så mycket hemma nu, Åsa! Eftersom vi har samma smak så veeet jag ju att det kommer att bli superfint överallt!

Ha nu en STRÅLANDE fin onsdag alla!

♥♥♥

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥