tisdag 21 september 2010

friendship

Hej bloggisar!

Ja, visst är goda vänner verkligen viktigt i livet och jag är så lycklig att jag har vänner som jag verkligen litar till 100% på och som jag skulle göra vad som helst för! Visst glömmer man ofta att berätta hur mycket man tycker om sina vänner och nu ikväll passade jag på att skriva några fina ord. Man måste inte ses jämt och inte allid prata. Bara några skrivna rader eller en röst i telefonen kan räcka ibland för man vet ändå att de  finns där….för alltid!

Nu till något annat! Jobbet går verkligen upp och ner just nu. Ena dagen är jag grymt peppad och hoppfull och nästa känns det mest oroligt. Mycket som händer på jobbet….fast ändå inte. Ja, ja, jag orkar inte riktigt förklara, men jag ska försöka ha lite is i magen och hoppas på att det kommer bli bra och att jag kommer att ha en tjänst där jag får utvecklas!

Ingen träning idag, utan mest mys i soffan. Åsa hade visst varit ute och sprungit……schssschchchch……Åsa, hör du hur jag fräser ;) Ibland tycker jag inte så mycket om dig! HA, HA, HA, HA! Jodå, bra jobbat vännen min!

Sov nu så gott raringar!

♥♥♥

/Therese

5 kommentarer:

  1. Ibland behöver man bara höra det! Du är en fantastisk kvinna, en vacker mamma,du gör ett enormt och utmärkt jobb, du ger möjligheter för dem du älskar, även om det inte nödvändigtvis alltid känns så, du är älskad och uppskattad!

    Massa kramar till er båda super mamas.
    /Jenny :)

    SvaraRadera
  2. Det är bara jag igen :)
    Måste nog härma dig Tess o köpa såna där skruvar till Ellens rum. Dom va ju såå himla coola.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja, gör det! De är ju så tuffa! Tycker att de passar urbra på ett barnrum!

    Kram på dig söta goa vännen och TACK för fina ord!

    SvaraRadera
  4. Hej
    att läsa Jennys ord får mig bara att le. För det är verkligen så du är Therese. Tänker på dig ofta och du är en stjärna.
    Jobbet kommer att ordna sig jag vet det. Men dina ambitioner och din kunskap kommer allt att bli bra. Sköt om dig och må så gott. Kram Mikaela

    SvaraRadera
  5. Tack söta goa för de rara orden! Ni vänner gör mig lycklig och tacksam!

    Just nu tänker jag ju alldes extra på dig, Mikaela. Jag väntar & längtar..... ;)

    Ta hand om dig och lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥