tisdag 14 september 2010

7 saker om mig....

Jag är lite segare än Therese men här kommer 7 saker om mig!

1.
Jag måste träna. All överskottsenergi måste komma ut någonstans, annars blir jag omöjlig att umgås med. När jag var 16 var jag bland de 50 bästa badmintonspelarna i Sverige. Jag har tävlat i pingis, fotboll, softboll, innebandy, handboll, golf. Jag har gjort tjejklassikern, sprungit Göteborgsvarvet 4 gånger. Någon gång ska jag springa en mara (helst i New York) med Catharina, göra en triathlon med Therese och om Therese får bestämma ska vi tydligen tävla i rodd!

2. 
Jag ogillar (snällt sagt) småkryp. Finns det en mygga i huset så får jag ingen ro tills den är borta. Hittar jag ett kryp när jag är själv hemma ställer jag ett glas eller liknande ovanpå tills det kommer någon som kan ta hand om saken!

3.
Ren tvätt. Att tvätta kläder är helt underskattat. Jag får en inre tillfredsställelse när jag plockar i och ur maskinen med tvätt. Helst ska den hängas ute och sedan vikas ihop och läggas i garderoben, så härligt. Therese fick erfara tvättomanen på semestern!

4.
Det finns en liten tatuering på mig som bara syns ibland.....(inte på det stället som du tror).
5.
Jag är sjukligt social och mörkrädd. Vill gärna inte sova själv, tur att jag har kompisar som ställer upp med sängplats eller sover över.

6.
      Blev erbjuden att gå mannekäng i Turkiet när jag var 13 år, men hade ingen lust.

7.
En del utomlandsvistelser har det blivit. Innan vi fick barn åkte vi utomlands två gånger om året. Dom mäktigaste resorna var när jag och Frida luffade i Australien och Thailand. Några åre senare åkte jag och D till Mauritsius. Nästa år väntar en resa tillsammans med Therese och Hugo, vi längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥