fredag 3 september 2010



Raringar!

Är ni igång med fredagsmyset? Nu är mina första dagar på jobbet avklarade och jag ska erkänna att jag är rätt slut nu! Jag började dessutom på dagen då det var kräftskiva på jobbet så det blev en låååång första dag.

Dagarna innan jobbstart var faktiskt riktigt jobbiga för mig. Jag har som sagt en helt galen separationsångest och tanken på att inte träffa min Hugo så mycket på dagarna får mitt hjärta att göra så ont!
Men jag måste bara tacka min fantastiska underbara vänner, kollegor & familj som har stöttat mig och gjort så att det här har blivit BRA dagar! Ni betyder så mycket ska ni veta!
Många tårar har det blivit några dagar nu, men jag är ändå GLAD och stolt för att det ändå gått bra!

När jag kom hem idag fick jag ju krama och pussa och busa med min lilla kille och då kan man inte bli annat än glad!
Vi har fredagsmyst ordentligt och nu känner jag bara tacksamhet, lycka och glädje!

Tänk på vad du är riktigt tacksam över innan du somnar ikväll. Det kommer att stärka dig och få dig att sova gott och vakna med ett leende!

♥♥♥
 

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på lilla Hugo! Kramar från Towe!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt att du kikar in här Towe!
    Roligt att få kommentarer också!

    Ha det så bra och sköt om dig gumman!
    Kraaaam!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥