onsdag 22 september 2010

Aerobic strip

stripaerobic

Det är inte Carmen Electra på bilden, det är jag.

God morgon!

Åsa, onsdagens kvällsnöje är räddat! Aerobic strip måste ju vara den perfekta träningsformen för oss. Vi är ju rätt bra på sexy moves, ha, ha, ha!

Mamma & pappa, kan ni vara barnvakt ikväll? Jag ska strippa.

Man måste ju skaffa sig alternativa karriärsvägar om det blir sämre tider.

Hallå? Hallååååååå? Jaha, ligger ni på golvet och skrattar för att jag är så rolig? Tänkte väl det.

Ha en bra dag (och häng med på aerobic strip idag 17.30 på n´Joy i Öret)!

Ska man ha utsläppt hår då…? :)

♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Åh hur kul lät inte det. Påminner lite om den dansen jag testade i LA, där fick man verkligen bjuda på sig själv. Först kände man sig urfånig men på slutte var det bara att släppa loss.
    Nätan att jag börjar överväga Njoy när det är dags för nytt kort nästa gång.

    Hoppas allt med jobb och funderingar löser sig till det bästa.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Haha, det skulle jag vilja testa! Fast ikväll nöjer jag mig med uppsatt hår och spinning :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ni är för härliga!:-)

    Trevlig lördagskväll!

    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥