onsdag 29 september 2010

Rygg

rygg

Igår var jag hos kiropraktorn som tog sig an min rygg, eller ja, jag har ju låsningar i höften som han försökte lossa. Detta påverkar hela ryggen och jag har gått med detta alldeles för länge. Men nu är jag GLAD att jag tog tag i det!

Men oj, vad en behandling påverkar hela kroppen. Känns som att jag är överkörd av något stort och jag blev supertrött och fick huvudvärk.  Då förstår man verkligen att något hänt i kroppen. Skulle hämta Hugo hos mina föräldrar efter att jag varit där, men jag somnade på deras soffa direkt…..:)

Nu MÅSTE jag börja fokusera på teknik när jag tränar så att jag inte gör ännu mera skada. Nu är det jag som ska träna core! Det värsta är att jag hatar det, för all typ av träning som inte är explosiv, energisk och där jag får svettas och ta ut mig ordentligt har helt prioriterats bort av mig för jag tycker att det är rätt tråkigt faktiskt….

MEN, idag var jag där! Core i en timme och jag känner att det är bra för mig. Jag hade lite problem att gå därifrån utan att vara det minsta trött, men jag måste inse att jag måste bygga upp det här nu för att all annan träning ska ge bra resultat sen. Det är så lätt att bara köra på!

Så idag är jag nöjd och stolt över mig själv även om ett boxpass hade känts aningen bättre….. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥