lördag 18 september 2010

Regn hos mig

tignes_coverall_503300_031

Hej rara!

Härligt med helg och lördag! Men oj vad det regnar! Så idag får det nog mest bli innemys. Framför allt blir det en massa mys med Julia & co idag! Längtar! Vi hinner ju tyvärr inte träffas lika ofta nu när jag jobbar, men idag får vi ta igen den missade tiden.

Blir galen av att min förkylning aldrig riktigt gå ur och att jag ALDRIG får träna. Jag vill, jag vill!

Igår hann Hugo och jag med en sväng till stadsparken + mat på “Gröna grodan” med mormorn & morfarn. Sen åkte vi och shoppade lite med mormorn. Hugo fick en overall till vintern och mamman ett par nya höstskor. Jippie! Overallen från Didrikson har fått “bäst i test” så jag tror att det var ett BRA köp!

Jag avslutade fredagsmyset igår med att baka en äppelpaj. Jättebra faktiskt att äta innan man går och lägger sig……:)

Nu måste jag åka iväg för lite fix innan det bär av mot Åsas stad!

Önskar dig en ROLIG lördag!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥