lördag 25 september 2010



Hej fina ni!

Ja, idag är vär ändå en sådan dag som man verkligen saknar sommaren?! Hösten kan vara amazing med alla vackra färger och härliga luft, men dagen idag har bara bjudit på kyla och regn. Men har haft en BRA lördag ändå. Lite seg efter fredagens after work, men jag kom i alla fall iväg för en tur på stan och en fika med goda vännen Jenny. Vi träffade på Åsa också i jakten på vintermundering!
Jag är också hemlös idag för det är fest i mitt hus så jag håller mig borta hela natten :)
Skönt att ha en soft kväll faktiskt. Det behöver jag.

Har tyvärr inte tagit några pics varken idag eller igår (vilken miss!) men självklart var jag lika het som vanligt, ha, ha! ;)

Önskar dig en riktigt HÄRLIG lördagskväll!
♥♥♥
 

3 kommentarer:

  1. Hej o tack själv för idag, mysigt men kände mig en gnutta stressad där ett tag med barnen och saker som yrde,ahhh!!! det var väldigt skönt o komma hem. Ellen va helt upptrissad ända tills hon somnade vid åtta o Filippa likaså. Nu sitter jag här med ett glas vin o det är ju nästan mitt i natten, fast det är svårt o slita sig från datorn o min fina fina blogg :=)
    Hade lite svårt nu o fatta hur jag skulle svara på din kommentar hos mig så jag skrev hos dig istället.
    Kram o godnatt
    /Vaniljsnäckan

    SvaraRadera
  2. Jag sa just de idag, att jag saknar sommaren REDAN. Det känns som att det kommer att bli en lång och kall vinter.. Tur att man kan se fram emot varm choklad, nybakade lussebullar, tända ljus osv! Mys! Härligt att ni fick en bra dag trots vädret. Kram!

    SvaraRadera
  3. Saknar också sommaren...

    Usch, idag är det ett riktigt busväder här i stan. Brr! Men, dags att gaska upp sig och göra sig redo för dagens babysång! =)

    Hoppas ni får en fin start på veckan! Kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥