fredag 3 september 2010

LYCKA!


Tre HAPPY mamas!

Hej sweeties!

Ja, i onsdags var alltså min sista dag innan jobb började igen. Åsa, jag & kidsen hade en jättemysig dag med lek i stadsparken, lunch på stan, fönstershopping och så latte förstås! Vi var förstås inne hos SÖTA Sofia på Våra Små. Vi blir lite som galna när vi är där inne för vi vill ha så mycket :) Hon har verkligen koll på det senaste inom barninredning, kläder och allt annat som man "behöver" till de små!


Goa småkidsen som är det BÄSTA vi har!


Tänk Åsa, vilken tid vi haft tillsammans! Vad hade vi gjort utan varandra under detta första år med nya små liv? Vi har haft SÅ mycket roligt och jag är så GLAD att vi fått så många härliga minnen som jag ALDRIG kommer att glömma. Du har alltid funnits där när jag behövt det. Vi har hela tiden varit i samma fas så det har varit så skönt att alltid kunna prata med någon som verkligen förstår. Tänk vad vi skrattat, gråtit, haft skojiga och jobbiga stunder och framför allt:

Tänk att vi fick så FINA underbara små barn som vi faktiskt är världens BÄSTA mammor till! Tänk hur mycket man kan ÄLSKA en ny liten människa.

Jag har nog ALDRIG mått så bra och känt sådan lycka som jag gjort sedan Hugo kom.

LYCKA är också att ha en vän som du, Åsa!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på snyggaste mammorna:)

    Nu får du verkligen njuta av helgen efter första jobbdagarna. Förstår att det var tufft dagarna innan men vi männsikor är ju vanemänniskor och snart är man inne i vardag och rutiner igen, på gott och ont.

    Sköt om er. KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥