lördag 15 maj 2010

Välkommen värme!


Hej alla FINA denna strålande lördag!

Vad underbart det är med långhelg. Känns lite som söndag idag, men jag blir så glad när jag kommer på att det bara är lördag!
Igår hade vi en familjefixardag. Ja, det är något som vi måste planera in då och då, för vår tid räcker inte till riktigt just nu. Vi åkte och handlade lite Hugo-saker. En till trappgrind, cykelsadel och lite annat. Men vi började dagen med att åka iväg på sång alla tre. Roligt att få göra det tillsammans! Det märktes att Hugo också tyckte att det var skoj med både mamma & pappa på plats.

 Korallfärgad bikini som ska göra mig strandsnygg i sommar...

 En bikini till mig shoppades igår också som pappan sett på Amelias omslag och tyckte var fin. Hoppas jag blir lika fin i den bara....:)
Så skönt att ha en dag alla tre för det händer inte så ofta. Kul att luncha, fixa och framför allt hinna prata!
Hugo kom i säng vid tio igår kväll så först då fick vi lite tid för lite vin och kex med brie och fikonmarmelad (god kombination) och det dröjde inte jättelänge innan vi också slocknade efter en bra dag!


Idag har Jag och Hugo tagit en cykeltur. Hans första! Spännande tyckte han och klappade händerna mest hela tiden. Så skönt att vara ute idag i den härliga efterlängtade sommarvärmen!
Nej, här kan jag inte sitta längre. Nu ska jag ut och njuta av solen och ta vara på varenda stråle!


Ha en fantastisk lördag!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bikini! Var kommer den ifrån? Jag sliter på mina gamla svarta tråkisar här i Thailand och tänkte unna mig en fin när vi kommer hem! Härligt med sommarvärme även i Sverige! Jag längtar tills jag får cykla med Amanda första gången! :)

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken underbar bikini, älskar volangerna och färgen:) Får man fråga vart man hittar den?

    Härligt det var med sol igår, hoppas att vi får se mer av den i veckan.

    KRAAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥