måndag 24 maj 2010

Inspirerande hem och liten sjukling

Inspirerande bilder från Sköna hem

Hej alla FINA!

Sitter och kollar runt på favoritbloggarna och inredningssidor och softar lite efter en svår nattning av lillskrutten. Lilla liten har blivit förkyld, har feber och håller på att få en kindtand. Jobbigt för en liten. Vi hade en riktigt tuff natt och jag sov bara ett par timmar, så idag räddade mormorn & morfarn oss så att jag kunde vila en liten stund. Så skönt att ha föräldrarna bara ett par mil bort och att de är så snälla som ställer upp.
Förbereder mig på att det kommer att bli ännu en jobbig natt, men jag ska göra mitt bästa för att Hugo ska ha det bra. Det är det viktiga nu.
Många förkylningar ska de ha de första åren de små kidsen för att bygga upp immunförsvaret. Vi har som tur är klarat oss bra ändå. Hugo har inte varit så mycket sjuk, men självklart kommer det ibland och då får man trösta och ta hand om lite extra.

Vackert hem!

Men nu ska jag ladda med lite kvällsmat och kanske lite TV. Ser aldrig TV längre, men ikväll känner jag att det skulle vara skönt att slappa en stund.
Ha nu en mysig kväll!
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen ni får sova mer i natt och att Hugo snart är frisk igen. Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Stackars liten! =(

    Jättefina inspirationsbilder. Om jag fick önska mig ett sommarhus att inreda så skulle det nog bli någonting i den stilen, lantligt, ljust och fräscht...

    Krya på dig Hugo! Kraam

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Missa inte tävlingen på Nightlife. De söker Örebros bästa blogg. Nominera din favorit här: http://nightlife.se/content/12191 !

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥