fredag 7 maj 2010

Ministar

Freeedag! Härligt va?!
Idag har vi förstås varit och sjungit och Hugo kallas för rockstjärnan där :) Han är ju så tuff i sin skinnjacka och kan inte slita sig från trumman när den tas fram.

Vet ni, min goa lilla skrutt har tagit sina första steg idag utan att hålla i sig i något. En STOR dag för en mamma.....och ännu större för lilla Hugo förstås. Tänk vad många platser de små fötterna ska upptäcka i livet! Nu är det väl i alla fall okej att köpa ett par Converse till honom? ;)
Köpte ju ett par till Julia när hon började gå lite så då kan ju inte Hugo vara sämre.... :)

Vi tog en tur på stan även idag. Åsa tyckte jag skulle skynda mig att köpa badkläder till Hugo innan alla andra kommer på att de höhöver det till sina barn :)
Så nu är sommarens badliv räddat! Bara bikini till mig kvar då..... Hmmmm...


Kvällen bjuder nog mest på fredagsmys. Har planer på ett bubbelbad med några härliga inredningsmagasin och ett glas vin kanske.... Vi får se hur det blir.

Önskar dig en riktigt mysig fredag och att du har roliga planer för helgen! För oss blir det en helg med vänner och familj som vanligt...och en hel del målning står på schemat.
Redan senare ikväll tror jag att vi får besök som stannar hela helgen. Roligt!

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS till Hugos första steg det är vekligen stort, jag vet!

    Tack för din fina kommentar=)

    Kramar Sofia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥