tisdag 4 maj 2010

Det viktiga i livet

Tjingeling!
Har ni det bra denna tisdagskväll? Jag sitter och softar och surfar runt på bloggar, inredningssidor och kollar modesidor. Ofta hamnar jag här framför datorn istället för TV:n. Den lilla stunden jag har här är min lilla egentid där jag kan sitta och drömma mig bort och inspireras.

Ha, ha, ja man kan hitta roliga bilder ibland...

Idag har jag och Åsa kört ett pass styrka i gymmet. Åsa sprang milen igår också......och jag är inte bitter för det, nej då, inte alls....;) Nej, ärligt talat är jag grymt imponerad av henne!  Tog inte med Hugotill gymmet idag. Han fick vara med mormorn & morfarn en stund så han har varit hemma hela dagen idag och det vet jag inte när det hände sist. Vi brukar åka någonstans varje dag, men idag blev det bara jag. Jag lyckas ju alltid boka upp hela veckorna med allt möjligt och för det mesta trivs jag med det. Jag har inte varit hemma utan och träffa några vänner eller familjen på evigheter. Men det är ju det som förgyller dagarna. Att få vara med de man tycker om.
Även denna vecka är fullspäckad och imorgon ska jag bland annat åka till mitt jobb och hälsa på och luncha med härliga kollegorna!

Det är mycket som ska fixas här hemma också och pappan jobbar dag som kväll så det finns inte mycket tid för oss att umgås just nu. Men vi vet att det är sommar snart och semester och då får vi ta igen all familjetid som vi missar nu!

Jag är verkligen lyckligt lottad som har så underbara vänner och en så FIN familj!
Det betyder ALLT för mig!

2 kommentarer:

  1. Hej på er söta Blondettisar :)!!

    Idag tittar jag in och önskar Er en härlig lill-lördag!! Hoppas att solen lyser på er!!

    KRAM från mig till Er båda snyggingar!!

    SvaraRadera
  2. Duktiga du som tränar, jag är lat så jag skäms ;-)

    Nära relationer är det viktigaste i livet!
    Mysig kväll

    Kram Anna

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥