måndag 3 maj 2010

Bilder från helgen

Cool kille i nya solisar som pappan köpt

Ny vecka igen då! Underbara majvecka. Nu börjar den bästa tiden på året enligt mig. Sol & värme är precis vad jag behöver! Vår och sommar är underbart.
Helgen borta har varit bra. Födelsedagskalas och annat har vi hunnit med. Det märks på Hugo att det blir (för) många intryck. Det blir mycket för en liten kille med många platser och ansikten och dessutom bilresor som inte var så populärt efter en stund. Men annars har vi haft det hur bra som helst och det är så kul att träffa alla!
Hugo och jag badade badkar när vi kom hem så då sken han som en sol. Pappan tränade och bastade så vi hade en riktig SPA-kväll här hemma igår :)

Hugo lekte och hade skoj på farfarns kalas

Jag vet inte hur många gånger den här helgen som jag fikat. Tårta, bullar, kakor, paj, glass m.m m.m. Min mage pallar bara inte mer nu, så den här veckan ska jag försöka hålla nyttig.

Har börjat bra med en bra frukost och sen promenad i solen. Perfekt start!

NJUT av dagen!
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Vad fin Hugo är i nya (?) tröjan från Gangstar! Spanade in hela dressen inne på Kids, tror den blir perfekt inför hösten!

    Yes det stämmer! Hade egentligen tänkt att köpa deras små hus i samma färger men det var slutsålt så det fick bli en spårvagn i ljusblått och vitt! Vi måste ha vääldigt bra smak! =)

    Ha en fortsatt bra Hollywoodfruar-måndag! Har nog aldrig skrattat så mycket åt Maria som förra veckan!

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej,

    tack för trevligt besök. Det är alltid kul när man hittar till andra fina bloggar. Härliga ungar överallt här och jag undrar hur det gick med katten? Kom den hem?

    Kommer tillbaka.
    Emma

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Har varit dålig på att kommentera här även fast jag kikar in varje dag:)

    Söta lilla Hugo, man kan ju inte bli annat än glad när man tittar på sötnosen:)
    Hans röda lilla bil påminner om en som jag hade som liten hemma hos farmor och farfar i deras sommarstuga,dock var min blå, nostalgi här...haha

    Hoppas att ni får en fin vecka med många godsaker;) KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥